miercuri, 1 iulie 2009

Pe o insula, in Delta …*Where Science-Fiction becomes Reality


Stiu ca intotdeauna v-ati dorit sa evadati.

Cu totii ne doream (inca din gradinita) sa ajungem macar o data in viata pe o insula. Pustie, daca se poate :D. Eu nu am renuntat la visul asta nici acum. Si cand ma supara oareshcine, oricum zbor (macar virtual si imaginar) pe insulamea.

Intre timp lucrurile in privinta aceasta au mai evoluat, si, mai ales, au evoluat si in privinta concretizarii evadarilor mele (*vezi legea atractiei si teoria materializarii :))). Insula exista si voi evada pe ea in vara asta; minunea se afla in Delta. In Deltanoastra. Si nu va fi tocmai pustie, ci cu inca 349 de participanti..in cazul in care va plac chestiile in grup. (..is faine si aistea bre.. eu acum – dupa ce am renegat intreaga umanitate :))) – re-descopar minunea de a fi impreuna cu ceilalti, chestie tipica varsatorilor, de altfel …).

De pe 31 iulie pana pe 9 august se intampla ceva deosebit pe insula asta, eveniment mijlocit, organizat si sustinut de prestigioase institutii romanesti academice si de cercetare. Acolo se vor intalni multe spirite frumoase si active ale scolii romanesti, elevi, profesori, studenti, cercetatori. Domeniile de lucru si conferintele ..suna foarte tentant, toate. Dupa ce veti citi despre intregul proiect, va veti minuna ca aceasta tabara se intampla tocmai in batatura noastra, acilisha, la Dunare.

Eu m-am inscris deja si am bifat:

- Tesla – Explained via Complexity Theory
- Green Earth
- Sci_Art_Exhibit
- Adventure_Days
- Amateur_Radio
- CPR_First_Aid
- Irish_Dance
- Knitting
- Photography
- Sports

ATLANTYKRON 2009 – Summer Academy of Learning, Romania primeste inscrieri pana pe 20 iulie si taxa de inscriere este de numai 55 ron. Mai multe detalii veti afla la inregistrare si dupa trimiterea datelor din formularul de inregistrare…

Aici http://www.atlantykron.org/

..Eu am retinut si info de genul: lanterna, cort.. patura, costum de baie :))), spray de tzantzari...

Mobilul este trecut la optionale ;)…

Instrumentele muzicale le-as fi trecut la ..recomandabile.

Ce ziceti? Ne vedem acolo? I think this is the beggining of a ..SF experience :)

4 comentarii:

Diana spunea...

Draga Lavi,

ma bucur ca ne-am reintalnit, dupa ce-am ratacit atata prin Univers.

Sora lu' Lavi,

eu ii comentez mereu da pe mes. De acu o s-o fac oficial :D .

Sagy, spunea...

Ne vedem pe acolo :P

Rhum spunea...

din pacate, nu am mai ajuns pe insula :( ..un eveniment nefericit in familie mi-a amanat, sa zicem frumoasa experienta pe care as fi avut-o acolo. insa, data viitoare voi fi acolo negresit ;) ca si tine, nu?

Sagy, spunea...

100%